Pe ce au cheltuit românii 1 miliard de euro cu Revolut
Revolut depășește 250.000 de utilizatori la un an de la lansarea pe piața din România. Cine sunt utilizatorii și pe ce cheltuie banii?
Fintech-ul britanic Revolut aniversează un an de când serviciile sale sunt disponibile în România. În acestă perioadă peste 250.000 de români au folosit serviciile startup-ului. Astfel, în prezent se deschid peste 1200 de conturi pe zi în România.
Așadar, într-un an de zile, românii au cheltuit prin intermediul cardurilor Revolut peste 1 miliard de euro. Pe ce au dat banii? Peste 70% dintre tranzacțiile efectuate de utilizatorii Revolut sunt locale, iar comercianții cu cel mai mare număr de tranzacții fiind OMV, Lidl, inmedio, McDonalds, Taxify, Auchan, Carrefour și Glovo.
Deci ai putea sumariza că banii s-au dus pe benzină, mâncare și transport. Cardul este folosit și în străinătate. Astfel, în topul țărilor unde românii plătesc folosind cardul Revolut se numără Marea Britanie, Statele Unite, Spania, Germania și Ungaria.
Aceeași tendință poate fi urmărită și în ceea ce privește transferurile către alte conturi bancare, unde o proporție covârșitoare o au transferurile către bănci din România pentru plata ratelor la creditele contractate.
Revolut poate fi o unealtă și pentru economisire
Vârsta medie a utilizatorului Revolut din România este de 32 ani, iar aceștia provin în principal din mediul urban, orașele cu cel mai mare număr de utilizatori fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Brașov și Constanța.
Utilizatorii din România apelează la Revolut și pentru a economisi bani prin intermediul pușculițelor digitale Vaults. Aceștia au deschis până în prezent peste 32.000 de Vaults în care au strâns peste 10 milioane de lei.
România se află pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie, și este cea de a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori, după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda. Țara noastră se află în top și atunci când vine vorba de numărul de utilizatori Premium și Metal, ocupând locul 3 în topul țărilor cu cele mai multe astfel de abonamente, după Marea Britanie și Franța